23948sdkhjf

7-Eleven: Tilbud har hele tiden været planen

En systemfejl har været skyld i, at kædens produkter er dyrere på hospitalerne, siger 7-Eleven.
I går blev 7-Eleven beskyldt for at tage overpris for produkter solgt i kædens to hospitalskiosker, eftersom de aldrig kommer på tilbud i modsætning til i kædens andre butikker.

Nu fortæller 7-Elevens danske chef, at problemet skyldes en systemfejl, og at det længe har været planen, at der skulle være tilbud i hospitalskioskerne.

- Det har længe været planen, at butikkerne på Rigshospitalet og nu Hvidovre Hospital (ny-åbnet) skulle være omfattet af kampagnerne som vores øvrige City 7-Eleven butikker kører. Vi har afventet en systemopdatering, og den er klar på fredag den 9/9 2016, hvorefter alle kampagner, som kører i vores City 7-Eleven butikker, også er i hospitalsbutikkerne, udtaler Jesper Østergaard, administrerende direktør for Reitan Convenience Denmark A/S, der står for 7-Eleven i Danmark.

Ifølge Dansk Handelsblad har 7-Eleven drevet kiosken på Rigshospitalet siden 2012.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094